Uppdatering

Hallå där! Så, detta inlägg kommer en aning senare än vad jag hade tänkt mig, men jag lovade att ge er en uppdatering om sker idag, och här kommer det!
 
Det har varit lite si och så den senast tiden, med mitt mående och allt sånt. Men jag tror att det börjar bli lite mer på bättringsvägen nu, det är fortfarande inte överdrivet bra ännu dock. Men men, nu är det dock tillräckligt bra för att jag ska orka hålla igång bloggandet, vilket jag själv tycker är fantastiskt!
 
Hursomhelst, mitt jobb på Caliptus går bra, jag har dock inte fått så många uppdrag ännu, men det är antaglingen för att jag är ny och de vill ge mig enkla uppdrag just nu, som till exempel när jag stod i Mjölby och bjöd på Innocents supersmoothies. Det var kul, och om jag ska vara helt ärlig tror jag faktiskt att detta jobb kan hjälpa mig att växa som person då jag får träffa mycket människor, vilket även innebär att jag måste kunna prata med dom. Detta är väldigt stort för en tjej som har haft social fobi i större delen av sitt liv, och det visar även vilka enorma framsteg jag verklingen har gjort! Och det är jag stolt över. 
I morgon har jag ett uppdrag då jag ska stå och bjuda på kakor och kaffe på City Gross är i stan, Jag ser fram emot det (inte minst att få smaka på kakorna, de ser väldigt goda ut!). 
 
Idag hade jag även en annan arbetsintervju, då det är så att jag absolut kan ha ett jobb förutom på Caliptus, och detta var för att bli barista på ett nyöppnat Espresso House i Norrköping. Jag hoppas verkligen på att få detta jobb, då det lät helt fantastiskt då jag älskar service yrket! Men dock vet jag inte riktigt hur det kommer gå... men får hoppas på det bästa!