Välkomna!

Halloj och välkommen till min blogg! Har funderat länge på att starta en ny blogg, men har har haft problem med att komma på ett bloggnamn samt även exakt vad bloggen skulle vara om, så att säga. Bloggnamnet har varit största problemet då jag har en känsla av att resten lär lösa sig med tiden. Sedan kom jag plötsligt på ett namn för någon vecka sedan, men tänkte att det kändes bra att vänta tills nu med att starta bloggen, då det ändå var så nära till nyår!
 
Jag vill nu på en gång passa på att be om ursäkt för att det är relativt segt nu i början, innan jag fått upp någon form av "flyt" med att blogga. 
 
Hursomhelst, jag heter Beatrice Kullander och är en 18 årig tjej som bor i Linköping tillsammans med min syster och hennes familj. Jag gillar att rida, spela, rita, skriva, läsa, träna, laga mat och lite annat. En dröm jag har är att bli kock, jag har även planer på att börja plugga till detta till hösten, men just nu är jag tyvärr sjukskriven från skolan, kort sagt på grund av stress och ångest. (Detta är dock på bättringsvägen).
 
Jag vet inte vad mer jag ska skriva, tro mig, om ni stannar kvar och håller mig sällskap här på bloggen lär ni så småningom känna mig! Just nu kan jag hålla med om att bloggen verkar och ser tråkig ut, men då jag har ett löfte från min pojkvän att få hjälp med att designa så ska kommer det förhoppningsvis snart bli lite mysigare här!
 
Hoppas ni alla får ett fantastiskt nytt år!