Kakor & Kaffe!

Jag jobbade idag då jag skulle stå på City Gross mellan 11-19 och bjuda på kakor och kaffe, och jag måste säga att det jobbigaste med den här dagen var att jag själv behövde smaka på kaffet, jag som inte tycker om sånt. Men men, kakorna var i alla fall enormt goda!
 
Jag måste bara nämna också att det är lite intressant hur mycket trevligare de flesta barn som kommer och smakar är jämfört med vuxna. Äldre människor är också mycket trevligare. Men det är just det med barnen... Jag hade faktiskt inte väntat mig att barn skulle vara bättre på att uppföra sig på ett artigt och trevligt sätt än vad medelålders människor är. Nu är det inte så i alla fall, men i de flesta.
Jag ser enormt trött ut på bilden här nedanför, men det var också för att jag var otroligt trött idag. Jag var även tvungen att ha vit skjorta och svart fluga idag, därav kläderna, men det är i alla fall skönt att jobbet skickar sånt om man inte har hemma!