"Speldag" med Ebba!

Det har tagit för lång tid att faktiskt skriva något sen dess att jag startade bloggen, men det har hänt lite saker som kommit emellan och så vidare. Sen har det även varit inblandat lite ren lathet i det hela. Men så fort jag börjat få igång det här med att blogga brukar det vanligtvis funka helt okej!
 
Den här bloggen kommer handla om så mycket mer än bara min vardag, dock för att "fylla ut" en del kommer jag att skriva en del om vardagen också, när det är om något litet (eller stort) utöver det vanliga. Som idag till exempel, jag hämtade Ebba, min systers dotter, tidigare från dagis idag och har bestämt mig för att försöka göra det varje tisdag från och med nu. Det är ju så att jag är sjukskriven från skolan, samt bor hos min syster och tisdag är en sån dag då de inte gör något speciellt. Jag har även nu lovat att jag ska hämta henne tidigare i morgon också, då hon väldigt gärna vill fortsätta spela (som vi har gjort idag).
Vi tog även lite smått roliga bilder tillsammans, något som Ebba verkar tycka är väldigt kul!