Börja träna!

Jag har bästämt mig för att börja träna igen, och den här gången verkligen jobba hårt för att nå mitt mål! I början kommer jag förstås ta det relativt lugnt tills jag kommer igång lite bättre. 
 
Nu är det så att jag har inga bra springskor (och det är dessutom kallt ute, vilket gör mig omotiverad) och det är långt till gymmet. Det skulle inte vara några större problem om jag vant mig vid träning och verkligen kommit igång. Nu är det tyvärr inte så, ännu, och därför blir det till att börja med träning hemma! Och det finns en hel del videor som jag tycker funkar för mig (då jag har gjort försök i detta förut). Nu har jag i alla fall bestämt mig för att detta blir ett sista försök, och denna gång ska jag inte ge mig förs jag nått mitt mål! (Och förstås inte sluta efter det heller).
 
Idag har jag tagit det väldigt lugnt, och följt dessa två videor: