Mål för bloggen!

Just nu vet jag att det är lite si och så med vad bloggen handlar om, att det är ganska rörigt. Men tanken är att inom en snar framtid kommer det ske en förändring på detta! Jag har nämligen tänkt mig att bloggen ska ha tre olika inriktingar:
- Matlagning & Bakning: Recept, goda maträtter och framför allt drömmen om att bli kock.
- Kreativitet: Där ni kommer få se ritade bilder som jag gör, få se utvecklingen och samtidigt få följa med i resan mot drömmen om att en dag få åtminstone en bok publicerad!
Träning & Stretching: Motivation, tips, flexibilitet, samt en bättre hälsa
Dessa tre kategorier kommer vara det "huvudsakliga" i bloggen. Sedan kommer jag även skriva en del om annat också ifall det händer något speciellt, till exempel om jag har rest någonstans eller om det är något jag tycker är roligt. Ibland också om jag behöver "skriva av mig" lite lätt. Förstås kommer det ändå vara lätt att hålla isär kategorierna!
 
Vad gäller bilder: Ja, jag har planer på att skaffa en riktig kamera någon gång, för hoppningsvis ganska snart så att jag faktiskt kan ta ordentliga bilder och lägga upp här på bloggen. Tills vidare får ni tyvärr klara er med mobilbilder. Hursomhelst så är tanken att jag ska försöka ha med i alla fall en bild i varje inlägg (och jag vet, bara för det kommer det inte finnas någon bild i detta inlägg, vilket jag finner en aning ironiskt).
 
I alla fall, dessa mål med kategorierna och så är inte "inom ett år" eller något i den stilen. Nej, matlagningsdelen kanske tar en aning längre tid att komma till då den delen förmodligen inte kommer ta ordentlig vart förs jag har flyttat hemifrån (dock hade jag tänkt skriva om min praktik där, för jag praktiserar trots allt som kock). Nej, men kreativitet och träning hoppas jag att det drar igång ordentligt redan nästa vecka, och förhoppningsvis redan på måndag! 
 
Vad gäller designen... Ja, det ska bytas ut till något lite mer "eget", så att säga. Jag har min snälla pojkvän som har lovat att hjälpa mig designa så att det blir bra, och faktum är att jag har en liten idé! Så förhoppningsvis kommer detta ske ganska snart det med.
 
Jag hoppas att i alla fall något av detta ska falla er i smak! 
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad bra att sätta upp mål för bloggen!